środa, 18 sierpnia 2021

Czy to już koniec lata?



 

8 komentarzy:

  1. Jak psinka tam wlazła. ;D Prześliczne i bardzo sielskie zdjęcia, lubię takie klimaty. Pozdrawia i życzę bardzo udanego dnia. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to samo miałam zapytać, jak pies wlazł 😊

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :-* Trochę jej pomogłam, ale to taka spężynka, że sama też by dała radę ;-) Pięknego weekendu!

      Usuń
  2. Pieknie :) może jeszcze nie koniec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką mam nadzieję, Małgosiu, bo właśnie zaczynam urlop ;)
      :-*

      Usuń
    2. Byłam kilka dni w Polsce, i trafiłam na irlandzką pogodę... ale wierzę, że słońce jeszcze Cię rozpieści :*

      Usuń
  3. OOoooch jakie widoki wspaniałe :) wspaniałe. Szkoda że to już koncówka wakacji. Pojeździłabym jeszcze daleko daleko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze końcówka lata rozpieściła i miałam dwa tygodnie wrześniowego urlopu jeszcze w letniej aurze.

      Usuń