poniedziałek, 28 czerwca 2021

Jest taki fajne miasto - Boguszów-Gorce, a wokół niego fajne Góry Wałbrzyskie. Właśnie po raz trzecie przebiegłam Nocny Górski Maraton w ramach odbywającej się tam legendarnej Sudeckiej 100.
Noc była magiczna: z pełnią księżyca, mgłą w dolinach, ponad którą można było dostrzec szczyt Chełmca, na który wbiegaliśmy i z obłokami srebrzystymi. Oczywiście w nocy, w trakcie biegu zdjęć nie robiłam, ale zapamiętam te piękne widoki na długo.
Wspaniały bieg, ze wspaniałą atmosferą, a i czas udało się wykręcić całkiem niezły ;)













 

3 komentarze:

  1. Uznanie, podziw i fanfary 😊. Bieganie jest mi obce, ale chodzić lubię. A W Boguszowie-Gorcach byłam tylko przejazdem, ciagle nam nie po drodze, mimo że po drodze, więc cały czas jest w planach, rozumiesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! Rozumiem i polecam zrealizować te plany ;) Boguszów to świetna baza na wypady w okoliczne góry. Można w stronę Mniszka, Trójgarbu i Chełmca, ale można i w stronę Dzikowca. Odkryliśmy okolice Grzęd tej zimy i jeszcze będziemy wracać do Boguszowa.

      Usuń
  2. La ayuda que me brindaron el Sr. Pedro y su compañía de préstamos durante mi proceso de financiamiento fue rápida y honesta, tanto que recomendaría a cualquiera que busque un préstamo a una tasa asequible del 2% de rendimiento anual. Pedí prestados USD 750.000. de su compañía de préstamos que quiero utilizar para financiar mi negocio, el Sr. Pedro trabaja con una compañía de préstamos de buena reputación que otorga a todos un préstamo para negocios y préstamos personales a través del correo electrónico de contacto; (cf-loans@outlook.com)
    WhatsApp +393510140339

    OdpowiedzUsuń