poniedziałek, 16 czerwca 2014

Udało się!!!


Dzień dobry, tu dzielna półmaratonka ;-) Uprzejmie donoszę, że dobiegłam i to w całkiem dobrej kondycji i o pięknym czasie 2 godziny 12 minut i 8 sekund :-))
Dziękuję, że trzymaliście kciuki :-)
To był piękny bieg. Bardzo dużo zawdzięczam Jackowi, który poświęcił się dla mnie w całości. Biegł ze mną od początku do końca, nie zwracając uwagi na to, że sam pogarsza swój wynik. Dzięki niemu nie musiałam zatrzymywać się przy "wodopojach", uzupełniał płyny w butelce dla mnie.
Wspólne wbiegnięcie na metę było jednym z najpiękniejszych momentów w moim życiu :-)))

Półmaraton był nocny, więc warunki do fotografowania trudne, ale znaleźliśmy się na takiej fotce na przykład:


I jeszcze zdjęcie na mecie ;-)




23 komentarze:

  1. Gratuluję Ci bardzo serdecznie. Miałam wystartować, nawet już pakiet startowy miałam odebrany, ale niestety nie tym razem. Mam nadzieję, że w przyszłym roku mi się uda pobiec we Wrocławiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Współczuję, że nie udało Ci się pobiec. Do zobaczenia w przyszłym roku. Wspaniale się biega po nocnym Wrocławiu :-)

      Usuń
  2. Gratulacje:)
    też dla Jacka, za postawę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :):) To musi być faktycznie świetne uczucie - mam nadzieję, że za jakiś czas się o tym przekonam :)
    Życzę Ci więc kolejnych biegowych osiągnięć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) I polecam, naprawdę atmosfera takiego biegu bardzo dopinguje i znajdują się siły, których istnienia nawet się nie domyślaliśmy.

      Usuń
  4. Ogromne gratulacje, dla Was! A dla Ciebie podwojne, ze sie udalo, pieknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, dziękuję :-)
      Nie wierzyłam w siebie, dopóki nie wystartowałam ;-)

      Usuń
  5. Ale Wy niesamowici jesteście. Podziwiam i gratuluję wspierania się. Bardzo ładnie to świadczy o Twoim mężu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem dumna z takiego męża ;-) Chyba nawet bardziej niż z siebie.
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Jakże ja Cię podziwiam ! Chylę czoła. Nie dałabym rady, nawet po wielu treningach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Ja też myślałam, że nie dam rady. A jednak. Teraz wiem, że mogę więcej ;-)

      Usuń
  7. Przyznam że miałam zamysł pobiec ale 2 miesiące temu mała kontuzja pokrzyżowała mi plany:/
    Gratuluję!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może spotkamy się za rok, albo na innym biegu ;-)
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  8. Super, gratulacje :) Radość na twarzach mówi wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :-) Tak fajnie było, że ten uśmiech z twarzy nie schodził ;-)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. :-)) Dziękuję.
      Dla mnie naprawdę wielkie osiągnięcie :-)

      Usuń
  10. Gratuluję :-) Fajne to zdjęcie z Waszymi rękoma w geście tryumfu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Dag :-) Finisz był naprawdę niesamowity.

      Usuń
  11. Macie ducha walki, gratuluję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń